Advice Emigrating to SEA

gondola987

Member
Feb 18, 2023
5
3
I am a frog and i am sick of living in this absolute shithole of a country. I wish i could emigrate to SEA, latam or anywhere else. The problem is that as a non stemfag it is impossible for me to find a remote job or get hired by a foreign company.
How do i escape this shithoel country that is france and start a new life in SEA?
 

Attachments

  • 1654095404820.jpeg
    1654095404820.jpeg
    47.9 KB · Views: 6
Just have money and you can get long term visas

Or if you have to work and don’t care about being a teacher then do that.
 
I wouldnt mind being a teacher but they only hire native english speakers

Je vais essayer de mon mieux à écrire ma réponse en français mais critique-moi pas trop sévèrement. Je sais que y'a des pays qui n'embauchent que des parlants natifs d'anglais (Taiwan, Korea, Chine et Japon par exemple) mais je sais que dans des autres pays ce n'est pas si important. Par example, J'ai trouvé cette chaîne Youtube d'un gars français qui enseigne anglais en Thaïlande. Du coup il sera plus difficile (et il faudra avoir réussi au TOEFL ou IELTS) mais si c'est possible. S'il t'aide je recommende regarder cette chaîne aussi. C'est d'un mec polonais qui a enseigné anglais dans plusieurs pays et qui se bat contre le "native speakerism." Je crois qu'il a enseigné à Costa Rica et en Turquie et dans des pays européens. J'espère qu'il t'aide, commarade. Bon courage.
 
I want to leave the west but english is not my mother tongue. Its so over i cant englisj teachermaxxing but that job is cuck job anyways
 

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 1, Members: 0, Guests: 1)

Back
Top